Tartan suit


Finally I managed to post a pictures with the new tartan suit, that I showed you some time ago on my Instagram. It is classy, feminine but at the same time a bit oldschool, brings me back that grunge era from 90’s. I’m wearing it with a cropped top and a beanie to feel more like ‘me’ and heels from COS seen in my last post.

Last week was really busy for me. First three days I was styling photoshoot  for Esprit with Yvan on BrickLane, in the same time took part in London Fashion Week Menswear and then  had a photoshoot for Company Magazine on Friday. So many amazing things happen to me here in London. Next week I’m flying to Madrid. Can’t wait to see it again after my last trip in June! :))

ph. Toni Tran and James Blite, edited by Belletette
MUSIC: Clipse – Kinda Like A Big Deal (Clean) ft. Kanye West
 
Follow me on Facebook, Twitter, Bloglovin & Instagram ‘alicezielasko’

94 comments

  1. Anja Marie

    faktycznie, gdyby nie top i beanie nie wygladalabys jak ty 🙂 z bialymi koturnami chyba tez by bylo spoko! no i masz siwetne tło do zdjec ! love ittt

    xx

  2. Bardzo mi się podoba. Lubię dziewczyny w “garniturach” ! Świetne połączenie zielonej kraty z pudrowymi butami! I do tego elementy bardziej baggy koszulka i czapka. REWELACJA!

  3. Anonymous

    NIESAMOWITY LOOK
    uwielbiam Cię !
    Lots of love Alice ! xx

  4. Anonymous

    Boring! Have seen exactly the same look showed by another blogger some time ago be more creative girl you can do that

  5. ARMAADA

    świetny look. Od czasu kiedy nie muszę się ubierać formalnie, przestałam ubierać marynarki, z wygody. Do tego typu marynarek i ich sposobu noszenia chętnie wracam. Powodzenia w UK:-)

  6. Camilla

    I need that suit, it looks like it’s super easy to just throw on and go!
    Love it with the crop top, kinda unexpected. 🙂

    xo Camilla

    Into The Fold

  7. Huyen

    I adore the tartan look,never thought wearing the pattern top and bottom would look so good!

  8. Laurend Alice

    Bardzo dobry zestaw, sama bym nie założyła takiego kostiumu ale tobie na prawdę bardzo dobrze pasuje:)
    Niby takie proste połaczenie ale na prawdę stylizacja na 10 !

  9. Anonymous

    co to juz wiosna?przespalam zime?????

  10. agNeSSka

    Calosc moze nie do konca ale podoba mi sie bardzo marynarka ze spodniami.

  11. Anonymous

    Pare miesiecy temu kupilam sobie w lumpku za grosze spodnice w taka sama krate. Ale sie cieszylam, tak mi sie podobala i w ogole, nie widzialam tej kraty nigdzie, az do niedawna, jak zobaczylam gdzies w jakims magazynie ksiezna Cambridge w kracie o takich kolorach, a teraz ciebie. Czy teraz taka krata jest w modzie? Jak tak, to pewnie jej juz nie zaloze ;(. Buhuhu!

  12. Anonymous

    Witaj, pierwszy raz widzę Cię “na elegancko” 🙂 Przepięknie wyglądasz! Idealna figura do garnituru, te włosy, no pięknie! Nie wiem dlaczego, ale widzę Cię w czerwieni.

  13. Anonymous

    Nie wiem czy odpowiadasz na komentarze, ale nie zaszkodzi spróbować. Mogłabyś mi powiedzieć jakiego obiektywu używasz? Bo nie jestem pewna czy to 50mm?

  14. KBAlife

    Podoba mi sie tło tych zdjęci, te magazyny wyglądają jak by były ustawione specjalnie dla Ciebie 😀
    Garnitur w Twoim wydaniu wygląda świetnie 🙂

  15. Inez An

    Awesome suit, especially paired with those nude pumps. Beautiful ..

    nomadismbyine.blogspot.com

  16. ebony

    Tartan suit suits you very much! Its so classy,trendy and elegant! You look fabulous in this! Loved this suit!

  17. Pingback: 德州撲克

  18. madamedaniel

    Hi Alice ! nice outfit ! I just linked it into my blog because I also wore a tartan suit in my latest post, if you want to have a look : madamedaniel.om 🙂

css.php